03 września 2024 Informacje

Nabór na na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Liszki – Podinspektor ds. infrastruktury drogowej

Zarządzenie nr SA.120.38.2024

Wójta Gminy Liszki

z dnia 3 września 2024 r.

w sprawie: przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Liszki – Podinspektor ds. infrastruktury drogowej – 1 etat.

Zarządzenie nr SA.120.38.2024

Wójta Gminy Liszki

z dnia 3 września 2024 r.

w sprawie: przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Liszki – Podinspektor ds. infrastruktury drogowej – 1 etat.

Na podstawie art. 33 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) oraz art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), zarządzam co następuje:

 

§ 1.1. Zarządzam przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze pełnego etatu w Referacie Inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Liszki – Podinspektor ds. infrastruktury drogowej.

2. Nabór przeprowadzony zostanie w formie konkursu, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 

 

§ 2.1Ogłoszenie o przeprowadzeniu konkursu będzie umieszczone od dnia 03.09.2024 roku do dnia 20.09.2024 roku na stronie przedmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Liszkach, ul. Mały Rynek 2.

2. Termin składania ofert ustala się na dzień 20.09.2024 r.

3. Ustalam treść ogłoszenia o naborze w brzmieniu podanym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 3.1 Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania konkursowego na wolne stanowisko urzędnicze w składzie :

1)    Małgorzata Soja – Przewodniczący Komisji;

2)    Piotr Czerwiec – Członek Komisji;

3)    Maciej Kowalówka – Członek Komisji.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Załącznik nr 1 

do Zarządzania SA.120.38.2024

Wójta Gminy Liszki z dnia 03.09.2024 r.

 

 

WÓJT GMINY LISZKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY 

W URZĘDZIE GMINY LISZKI, UL. MAŁY RYNEK 2, 32-060 LISZKI 

PODINSPEKTOR DS. INFRASTRUKTURY DROGOWEJ –  1 ETAT

 

  1. Wymagania niezbędne:
  2. Formalne
  3. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku 
    o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135);
  4. wykształcenie wyższe techniczne;
  5. udokumentowane min. 2 lata stażu pracy;
  6. umiejętność biegłej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (MS Office, Internet);
  7. posiadanie prawa jazdy kategorii B;
  1. dysponowanie samochodem prywatnym do celów służbowych.

Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. 

  1. Pozostałe:
  2. umiejętność szybkiego uczenia się, syntetyczne myślenie, formułowanie wizji, planowanie, nastawienie na realizację celów;
  3. elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie i pracy zdalnej;
  4. kreatywność, nieszablonowe myślenie, podejmowanie inicjatyw, proaktywność;
  5. gotowość podnoszenia kwalifikacji;
  1. komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań. 

 

  1. Wymagania dodatkowe będące przedmiotem oceny:
  2. Wykształcenie wyższe techniczne w specjalności budownictwo drogowe.
  3. Znajomość przepisów z zakresu:
  4. ustawy o samorządzie gminnym;
  5. ustawy o pracownikach samorządowych;
  6. ustawy o drogach publicznych;
  7. ustawy prawo budowlane;
  8. ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
    1. Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
    2. Dyspozycyjność.
    3. Dobra organizacja pracy, dokładność i staranność.
    4. Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji
      i wyciągania wniosków.
    5. Wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów.
    6. Umiejętność angażowania się i identyfikowania z realizowanymi działaniami.
    7. Wysoki poziom motywacji.
    8. Umiejętność pracy w zespole.
    9. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
    10. Umiejętność planowania, zarządzania pracą oraz czasem.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
  2. Zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych i ustalanie ich przebiegu.
  3. Wykonywanie wszystkich zadań należących do zarządcy dróg gminnych.
  4. Orzekanie o przywróceniu do stanu poprzedniego samowolnie naruszonego pasa drogowego lub zarezerwowanego pasa terenu.
  5. Uczestnictwo w komisjach odbiorowych z zakresu prac wykonywanych na drogach.
  6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych.
  7. Wydawanie zezwoleń na prowadzenie robót w pasie drogowym.
  8. Obsługa zimowego odśnieżania.
  9. Współpraca z innymi zarządcami dróg.
  10. Realizacja zadań z zakresu inżynierii ruchu.
  11. Prowadzenie inwestycji w zakresie robót drogowych oraz w zakresie zadań Referatu.
  12. Współdziałanie ze wszystkimi instytucjami i jednostkami organizacyjnymi wewnętrznymi
    i zewnętrznymi w zakresie wykonywania zadań Referatu.

 

  1. Warunki pracy:
  2. Wymiar czasu pracy – 1 etatu.
  3. Umowa na czas nieokreślony, z zastrzeżeniem ust. 8.
  4. Miejsce pracy: 32-060 Liszki, ul. Mały Rynek 2. 
  5. Rodzaj pracy/warunki: prac biurowa przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, wyjazdy i praca w terenie poza siedzibą pracodawcy, delegacje (udział w spotkaniach, odbiorach robót, warsztatach, konferencjach, samodzielne prowadzenie spotkań
    i prezentacji).
  6. Godziny pracy: w godzinach pracy Urzędu Gminy Liszki.
  7. Zatrudnienie na podstawie umowy i pracę, planowane od dnia 07.10.2024 r.
  8. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
  9. Zastrzega się wolę zatrudnienia wybranego kandydata na okres próbny 6-ciu miesięcy
    w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczenia zawodowego pracownika z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. 

 

  1. Wymagane dokumenty: 
  2. Podpisany list motywacyjny.
  3. Podpisany życiorys – CV ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia zawodowego.
  4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż i doświadczenie zawodowe.
  5. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia 
    i kwalifikacje.
  6. Kserokopie zaświadczeń o ewentualnych ukończonych kursach i szkoleniach, referencje.
  7. Podpisany kwestionariusz osobowy – załącznik nr 3.
  8. Oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – załącznik nr 4.
  9. Podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych – załącznik nr 5.
  10. Podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku objętym naborem – załącznik nr 5.
  11. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Urząd Gminy Liszki danych osobowych uczestnika w celach związanych z postępowaniem konkursowym,
    w szczególności na ujawnienie i rozpowszechnienie jego imienia i nazwiska wraz z informacją o uzyskanym wyniku („Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminę Liszki reprezentowaną przez Wójta Gminy Liszki z siedzibą 32-060 Liszki, ul. Mały Rynek 2  moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko urzędnicze. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO i może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem”) – załącznik nr 4. 
  12. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
    o pracownikach samorządowych. 
  13. Dokument potwierdzający tożsamość (przy rozmowie kwalifikacyjnej).

Uwaga: Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt. 1-10 uniemożliwia wzięcie udziału w kolejnym etapie naboru. 

 

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych 

Poniżej 6%.

 

  1. Forma i miejsce złożenia dokumentów aplikacyjnych.
  2. Podpisane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora ds. infrastruktury drogowej w Referacie Inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Liszki” w Biurze Obsługi Klienta Dziennika Podawczego Urzędu Gminy Liszki w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.09.2024 r. do godz. 9:00
  3. Ofertę można również przesłać na adres Urzędu Gminy Liszki – decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Liszki lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Liszki /liszki/SkrytkaESP. W takim przypadku dokumenty muszą spełniać wymogi dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
    o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne – muszą być opatrzone podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
  4. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. 
  5. Złożone dokumenty nie będą zwracane. 
  6. O terminie przeprowadzania kolejnych etapów naboru (test + rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci będą informowani na stronie BIP Gminy Liszki, e-mailem lub telefonicznie. 
  7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Gminy Liszki oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Liszki, ul. Mały Rynek 2, 32-060 Liszki. 
  8. Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Liszki.