Zmiany dotyczące obsługi klientów w krakowskim Oddziale ZUS od 27 października 2020 r.
Od 27 października br., do odwołania w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27 zawieszamy bezpośrednią obsługę klientów na sali obsługi dla świadczeniobiorców.
Wnioski oraz dokumenty w sprawach świadczeń emerytalno – rentowych lub zasiłkowych można złożyć:
- bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty,
- na dzienniku podawczym.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w naszych pozostałych jednostkach:
- ZUS Inspektorat Kraków - Krowodrza
- ZUS Inspektorat Kraków - Nowa Huta
- ZUS Inspektorat Kraków - Łagiewniki
- ZUS Inspektorat Kraków - Podgórze
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Jesteśmy dostępni przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji Państwa jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w Krakowie
Poprzedni artykuł