14 lutego 2019 Informacje

Nabór na stanowisko ds. Integracji Transportu w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Metropolia Krakowska

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. integracji transportu w Biurze Zarządu Stowarzyszenia – 1 etat

Nabór na stanowisko ds. Integracji Transportu w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Metropolia Krakowska

Stowarzyszenie Metropolia Krakowska ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. integracji transportu w Biurze Zarządu Stowarzyszenia – 1 etat

Więcej informacji, kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie, klauzula informacyjna kandydatów do pracy

I. KRYTERIA FORMALNE:
1. obywatelstwo polskie
2. wykształcenie wyższe – wymagane kierunki: transport lub gospodarka przestrzenna
3. co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
4. nieposzlakowana opinia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).

II. WYMAGANIA DODATKOWE (będące przedmiotem oceny):
1. Niezbędne:
1) Wiedza z zakresu funkcjonowania i integracji systemów transportowych
2) Wiedza z zakresu danych niezbędnych do zarządzania transportem
3) Wiedza z zakresu modelowania podróży
4) Wiedza z zakresu planowania przestrzennego
5) Znajomość środowiska GIS i umiejętność pracy z bazami GIS

2. Fakultatywne:
1) Podstawowa znajomość programu Visum
2) Doświadczenie lub wiedza w zakresie prowadzeniu konsultacji społecznych
3) Znajomość Koncepcji Integracji Systemów Transportowych Metropolii Krakowskiej (http://metropoliakrakowska.pl/dokumenty/koncepcja-integracji-systemow-transportowych-krof)

Dodatkowym atutem będzie:
– posiadanie wiedzy z zakresu przygotowania i wdrażania projektów współfinansowanych z Funduszy UE i innych poza unijnych źródeł finansowania

Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne, jedynie wybranych osób.

III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Aktualizacja bazy danych dotyczących transportu w obrębie Metropolii Krakowskiej
2) Praca z programami do modelowania i programami GIS
3) Planowanie zmian w zintegrowanym transporcie Metropolii Krakowskiej (w tym optymalizacja przebiegu linii autobusowych)
4) Współpraca z gminami tworzącymi Metropolię Krakowską w zakresie integracji transportu (przygotowanie opinii, analiz, rekomendacji)
5) Współpraca z instytucjami odpowiedzialnym za planowanie transportu w Metropolii Krakowskiej (m.in. ZDMK, ZTP, Urząd Marszałkowski, MPK, Politechnika Krakowska)
6) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Biura Zarządu Stowarzyszenia

IV. WARUNKI PRACY I PŁACY:
– wymiar czasu pracy: 1 etat,
– wynagrodzenie zasadnicze z przedziału:
• 2.250 zł – 4.900 zł brutto miesięcznie (zależne od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji)
– praca biurowa z obsługą komputera i urządzeń biurowych w siedzibie Stowarzyszenia
Budynek wyposażony w podjazdy i windy dla osób niepełnosprawnych. Na danym stanowisku może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych.
– planowane zatrudnienie: od dnia 1 kwietnia 2019 r., na okres 1 roku, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony

V. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA.
W Stowarzyszeniu Metropolia Krakowska w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%

VI. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV
2. kwestionariusz osobowy
3. własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat:
a) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych
4. kopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
5. kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
6). kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym z wyłączeniem kierowniczego stanowiska urzędniczego, przysługującego osobie niepełnosprawnej
7. własnoręcznie podpisana klauzula RODO

VII. ZASADY NABORU
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska przy ul. Reymonta 20 ( III piętro) w godz. 7.30-15.30 lub przesłać pocztą na adres korespondencyjny Stowarzyszenia Metropolia Krakowska: ul. Reymonta 20, 30-059 Kraków z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowiska ds. integracji transportu ” w terminie do dnia 1 marca 2019r. /decyduje data wpływu/. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego. Złożonych dokumentów Stowarzyszenie Metropolia Krakowska nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.

VIII. TERMINY ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 11-12 marca 2019 r. w siedzibie Stowarzyszenia Metropolia Krakowska w Krakowie przy ul. Reymonta 20.

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub drogą elektroniczną najpóźniej w dniu 6 marca 2019 r.

Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, telefonicznie lub drogą elektroniczną w terminie do dnia 15 marca 2019 r.

Informacja o nazwisku kandydata wyłonionego na stanowisko ds. integracji transportu będzie umieszczona na stronie internetowej Stowarzyszenia oraz w BiP najpóźniej do dnia 15 marca 2019 r.


O cookies oraz Polityka Prywatności

Nota informacyjna

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Liszki z siedzibą: ul. Mały Rynek 2, 32-060 Liszki; tel: 12 2576531; e-mail: ug@liszki.pl.
  2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: Panem Grzegorzem Szajerką lub zastępcą Davidem Kowalskim. Mail to: iod@liszki.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - w celu wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  4. Dane udostępniane są wyłącznie podmiotom upoważnionym na mocy przepisów prawa.
  5. Dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego zostały zebrana, a następnie jeśli chodzi o materiały archiwalne przez czas wynikający z Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  6. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w zakresie w jakim zgoda została udzielona, bez wpływu na przetwarzanie przed cofnięciem zgody.
  7. Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych do krajów trzecich, czy też poddawać ich profilowaniu. Dane będą przetwarzane w sposób częściowo zautomatyzowany w systemach informatycznych.
  8. W przypadku zbierania danych niezbędnych do realizacji zadań nałożonych na Gminę podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania, w pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie może skutkować ograniczeniem form komunikacji. O dobrowolności podania danych zostanie Pani/Pan poinformowana/y przez merytorycznego pracownika prowadzącego postępowanie.
  9. Osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10.  

    O Cookies

    Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
    Więcej o plikach cookies znajdziesz na stronie Informacje o cookies.

Zgadzam się